Pentru ca prezența dumneavoastră pe internet să fie de succes, aceasta implică să fie creată strategic. Toate angajamentele noastre încep cu stabilirea strategiei: mesajul transmis, conţinut, canale şi mobilizarea audienței.

EVALUARE GRATUITĂ

Începeţi chiar acum evaluarea prezenţei dumneavoastră online!

EVALUARE GRATUITĂ

Pentru a furniza o strategie digitală coerentă, urmăm patru paşi:

Planificarea implică evaluarea următoarelor:

  • Obiectivele şi randamentul aşteptat din investiţiile online
  • Poziţia şi percepţia curentă a brandului
  • Public ţintă şi segmentare

Etapa planificării se ocupă cu evaluarea stării curente şi identificarea aspectelor cheie a strategiei digitale.

Creaţia se concentrează pe proiectarea ”posturii” dumneavoastră online şi implică:
  • Identificarea şi personalizarea canalelor de comunicare adecvate (propriul website, YouTube, LinkedIn, Google+, Facebook, Twitter, etc)
  • Definirea de ICP (indici cheie de performanţă) şi a randamentelor aşteptate pe fiecare canal
  • Crearea de conţinut şi planificarea fluxurilor de comunicaţie (SEO, SEM, display marketing, blogging, e-mail marketing)

Etapa creaţiei înseamnă implementarea şi lansarea fiecărui canal.

Execuţia se concentrează pe livrarea campaniilor online:

  • Ajustări în timp real pe fiecare canal
  • Analizarea progresului campaniei şi optimizarea conţinutului
  • Înregistrarea conţinutului relevant pentru evaluare

Etapa de execuţie optimizează campaniile aflate în desfăşurare ca un tot şi se bazează pe acţiunile imediate în timp real pentru reglarea strategiei.

Evaluarea este absolut necesară pentru a trage concluziile campaniei, şi include:

  • Analizarea ICP şi a performanţelor
  • Evaluarea angajamentului clientului şi a beneficiilor pe termen lung
  • Sumarizarea concluziilor pentru campaniile viitoare

Evaluarea îmbunătăţeşte eficacitatea campaniilor şi strategiilor viitoare.