Am realizat ca trebuie sa explic oamenilor din ce in ce mai frecvent de ce competentele mele sunt relevante pentru rezolvarea problemelor lor.

Ma ocup cu marketing-ul digital. Este foarte vast domeniul, de aceea concizia conteaza. Imi este din ce in cel mai clar ca majoritatea nu stie despre ce este marketing-ul digital si cum a evoluat el in mediul dinamic pe care ni-l ofera internetul.

Orice afacere e unica.

Cum facem ca ea sa aiba succes in mediul online?

Inainte de toate, cautam sa intelegem nevoile clientilor nostri legat de afacerea lor, pana la cel mai mic detaliu.

Fie ca activati in domeniul turismului sau in imobiliare, va doriti sa aveti pozitie cat mai buna in cautari, sa aveti trafic in crestere si daca se poate, cat mai multi clienti sa bata la usa voastra dupa ce au vizitat site-ul si sa stie exact ce vor sau mai simplu, sa comande online. Un efort minim pentru echipa de vanzari!

Centrul de greutate se muta in zona echipei de marketing. De noi depinde ca website-ul sa fie optimizat, actualizat cu continut de calitate, sa ofere o experienta placuta utilizatorilor, sa fie corespunzator promovat in cadrul unei prezente digitale integrate.
Pe un website care iti place, atat vizual cat si ca experienta de navigare, gasesti cu usurinta ceea ce cauti, meniul este bine structurat, pagina de contact are toate coordonatele si asa mai departe. Relevanta continutului este esentiala pentru a da satisfactie oricarui utilizator.
Regula celor 8 secunde se aplica la orice pagina…asa incat, daca in acest interval nu gasesti ceea ce cauti, parasesti site-ul. O rata de respingere mica da o nota buna calitatii website-ului.

Cum facem sa ajungem la o astfel de performanta si cum ne mentinem acolo?

Consultantii in marketing digital evalueaza business-ul vostru si cauta ceva unic, definitoriu pentru produsul/serviciul pe care il oferiti. Apoi, cu ajutorul vostru, creioneaza profilul clientului in mediul online, pana la cele mai mici detalii. E bine sa stim despre potentialul cumparator daca e femeie sau barbat, cati ani are, traieste in mediul urban sau rural, unde ii place sa-si petreaca timpul liber, ce educatie are, unde isi face cumparaturile.

Alternativ, definim profilul unei oportunitati in zona de B2B, daca ne referim la companii: dimensiune, cifra de afaceri, numar de angajati, piete de desfacere si orice alta informatie relevanta in domeniul in care activeaza.

Daca stim aceste detalii, te ajutam sa scrii povestea ca o linie imaginara ce uneste aceste puncte.

Nu este suficient sa gasesti un web-developer pasionat care sa te ajute sa iti construiesti website-ul. El trebuie sa aiba o intelegere de baza a unor principii fundamentale de marketing si sa stie cum sa le aplice pe web.

Vrei ca business-ul tau sa evolueze si orice succes inregistrat sa fie punctul de plecare pentru a te dezvolta in continuare?

Sustinerea unui punct de pornire favorabil printr-o abordare strategica este esentiala. Strategia digitala este cea care, odata agreata, nu ne lasa sa gresim. Pozitionarea corecta a afacerii tale te ajuta sa te concentrezi pe segmentul de clientela vizat.

Rolul nostru este sa te ghidam in evaluarea corecta a potentialului din mediul online. Noi iti punem la dispozitie analiza tendintelor bazata pe o cercetare atenta a competitiei tale in mediul digital. De asemenea, identificam cele mai bune practici de utilizare a canalelor de comunicare online disponibile. Vei putea constata cum o prezenta digitala actualizata si care integreaza platformele disponibile de web, de social media, de blogging si campaniile remunerate ( PPC) te ajuta sa ajungi pe o pozitie superioara in cautari, sa inregistrezi trafic/conversii in crestere si sa-ti sporesti notorietatea brandului de la luna la luna.

Daca te-am convins ca merita sa investesti in abordarea strategica pentru a reconstrui prezenta ta digitala pe baze sanatoase, scrie-ne pe scurt despre afacerea ta!